Team . 1 vol. 23Mention de date : September/October 2016 Paru le : 15/09/2016 |
Exemplaires
Code-barres | Cote | Support | Localisation | Section | Disponibilité |
---|---|---|---|---|---|
aucun exemplaire |
Dépouillements
Ajouter le résultat dans votre panierSport : Leicester city in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016)
[article]
Titre : Sport : Leicester city : small team-big dream ! Type de document : texte imprimé Année : 2016 Article : p. 4-5 Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)Descripteurs : Angleterre
footballRésumé : Which are the biggest football teams in England ? Manchester City ? Arsenal ? Chelsea ? How about Leicester City ?
LF : comparatives, superlatives.Nature du document : documentaire [article] Sport : Leicester city : small team-big dream ! [texte imprimé] . - 2016 . - p. 4-5.
Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)
Descripteurs : Angleterre
footballRésumé : Which are the biggest football teams in England ? Manchester City ? Arsenal ? Chelsea ? How about Leicester City ?
LF : comparatives, superlatives.Nature du document : documentaire « Sport : Leicester city : small team-big dream ! » in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016), p. 4-5.Another hour of school ? I'm exhausted ! in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016)
[article]
Titre : Another hour of school ? I'm exhausted ! Type de document : texte imprimé Année : 2016 Article : p. 6-7 Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)Descripteurs : Grande-Bretagne
horaire scolaireRésumé : The British Government wants schools to open for an hour longer every day. What do students think ?
LF : ed/ing adjectives.Nature du document : documentaire [article] Another hour of school ? I'm exhausted ! [texte imprimé] . - 2016 . - p. 6-7.
Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)
Descripteurs : Grande-Bretagne
horaire scolaireRésumé : The British Government wants schools to open for an hour longer every day. What do students think ?
LF : ed/ing adjectives.Nature du document : documentaire « Another hour of school ? I'm exhausted ! » in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016), p. 6-7.Music : Alessia Cara in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016)
[article]
Titre : Music : Alessia Cara Type de document : texte imprimé Année : 2016 Article : p. 8-9 Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)Descripteurs : chanteur Résumé : She's the Italian girl from Canada who became a huge star with her song "Here". But she's not a typical pop star ! Why ?
LF : expressing likes and dislikes.Nature du document : documentaire [article] Music : Alessia Cara [texte imprimé] . - 2016 . - p. 8-9.
Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)
Descripteurs : chanteur Résumé : She's the Italian girl from Canada who became a huge star with her song "Here". But she's not a typical pop star ! Why ?
LF : expressing likes and dislikes.Nature du document : documentaire « Music : Alessia Cara » in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016), p. 8-9.Star CV : Roald Dahl in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016)
[article]
Titre : Star CV : Roald Dahl Type de document : texte imprimé Année : 2016 Article : p. 10 Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)Descripteurs : écrivain
littérature de jeunesseRésumé : It is the 100th birthday of Roal Dahl (1916-1990). He was one of the most popular writers, but did you know that Dahl was a pilot and also a spy ? Nature du document : documentaire [article] Star CV : Roald Dahl [texte imprimé] . - 2016 . - p. 10.
Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)
Descripteurs : écrivain
littérature de jeunesseRésumé : It is the 100th birthday of Roal Dahl (1916-1990). He was one of the most popular writers, but did you know that Dahl was a pilot and also a spy ? Nature du document : documentaire « Star CV : Roald Dahl » in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016), p. 10.Team panel : what do you think about Europe ? in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016)
[article]
Titre : Team panel : what do you think about Europe ? Type de document : texte imprimé Année : 2016 Article : p. 11 Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)Descripteurs : Union européenne Résumé : Before this summer's vote (a referendum) to decide if Britain should stay in the EU, Team went out onto the streets of London to talk to young people.
LF : superlative adjectives.Nature du document : documentaire [article] Team panel : what do you think about Europe ? [texte imprimé] . - 2016 . - p. 11.
Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)
Descripteurs : Union européenne Résumé : Before this summer's vote (a referendum) to decide if Britain should stay in the EU, Team went out onto the streets of London to talk to young people.
LF : superlative adjectives.Nature du document : documentaire « Team panel : what do you think about Europe ? » in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016), p. 11.Ad break : the British breakfast in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016)
[article]
Titre : Ad break : the British breakfast Type de document : texte imprimé Année : 2016 Article : p. 12-13 Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)Tags : petit-déjeuner Résumé : This September it's National Breakfast Week in the UK. British people are famous for having a traditional cooked breakfast, but what are Brits really eating nowadays ?
LF : superlatives, culture.Nature du document : documentaire [article] Ad break : the British breakfast [texte imprimé] . - 2016 . - p. 12-13.
Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)
Tags : petit-déjeuner Résumé : This September it's National Breakfast Week in the UK. British people are famous for having a traditional cooked breakfast, but what are Brits really eating nowadays ?
LF : superlatives, culture.Nature du document : documentaire « Ad break : the British breakfast » in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016), p. 12-13.Monsters around the world in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016)
[article]
Titre : Monsters around the world Type de document : texte imprimé Année : 2016 Article : p. 14-15 Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)Descripteurs : être imaginaire Résumé : On 31st October, it's Halloween. For Halloween, in many cultures people dress up as monsters and ghosts. Team looks at famous monsters and mythical creatures around the world.
LF : superlatives.Nature du document : documentaire [article] Monsters around the world [texte imprimé] . - 2016 . - p. 14-15.
Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)
Descripteurs : être imaginaire Résumé : On 31st October, it's Halloween. For Halloween, in many cultures people dress up as monsters and ghosts. Team looks at famous monsters and mythical creatures around the world.
LF : superlatives.Nature du document : documentaire « Monsters around the world » in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016), p. 14-15.Look back : refugee children in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016)
[article]
Titre : Look back : refugee children Type de document : texte imprimé Année : 2016 Article : p. 16 Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)Descripteurs : réfugié Résumé : In 2015, a million refugees came to Europe ; 95 000 of them were children travelling alone, running away from war and poverty. Nature du document : documentaire [article] Look back : refugee children [texte imprimé] . - 2016 . - p. 16.
Langues : Anglais (eng)
in Team > 1 vol. 23 (September/October 2016)
Descripteurs : réfugié Résumé : In 2015, a million refugees came to Europe ; 95 000 of them were children travelling alone, running away from war and poverty. Nature du document : documentaire « Look back : refugee children » in Team, 1 vol. 23 (September/October 2016), p. 16.